Article

Θα αγόραζες μια Ferrari με τα λεφτά ενός Ford Focus;

60 views

Θα αγόραζες μια Ferrari με τα λεφτά ενός Ford Focus; Όχι για να την πουλήσεις. Για να την κρατήσεις. Πως μπορείς να αρνηθείς μία τέτοια ευκαιρία; Για δοκίμασε να κάνεις με μία Ferrari ότι θα έκανες με το Focus; Μήπως έχουμε λάθος προτεραιότητες στο πως διαλέγουμε αυτοκίνητο;

Για σκέψου, 600 άλογα, V12, απίστευτος ήχος, τρελές επιδόσεις, 2 χιλιοστά από το έδαφος, και στροφές με 7G. Βάλε τώρα γυναίκα, παιδιά, πεθερά, φόρτωσε να πας χωριό για καλοκαίρι και έλα πες μου πόσο σε βολεύει.

Αν δεν αρκεί αυτό το παράδειγμα, πάμε δουλειά-σπίτι-σούπερμάρκετ-φροντιστήρια κολλημένος στην κίνηση με την Ferrari στις λακκούβες των στενών. Μην το συζητάμε, το Focus και οποιοδήποτε άλλο συμβατικό αυτοκίνητο, είναι απλά ανώτερα.

Ναι, το Focus είναι ανώτερο της Ferrari γιατί απλά είναι στο στοιχείο του, ενώ η Ferrari είναι στο στοιχείο της στις πίστες, όταν απλά δεν είσαι εσύ. Παραδέξου το λοιπόν ότι δεν θα αγόραζες τη Ferrari αλλά το Focus, ακόμη κι αν είχαν τα ίδια λεφτά.

Και μπορεί το παράδειγμα να είναι τραβηγμένο, όταν όμως το αυτοκίνητο που αγοράζεις το διαλέγεις με βάση το 5% της χρήσης που του κάνεις και όχι το 95%, τότε κάνεις το ίδιο λάθος. Πολλοί λένε θέλω το αυτοκίνητο να κάνει ταξίδια άνετα, γιατί πάνε δύο φορές το χρόνο διακοπές και του κάνουν 500 χιλιόμετρα το πολύ. Και τα υπόλοιπα 14.500 χλμ. που κάνουν το χρόνο τα κάνουν σε ένα αυτοκίνητο που τους πέφτει μεγάλο, γρήγορο, ακριβό στη χρήση, ή όλα αυτά μαζί.

¶λλοι θέλουν επιδόσεις για την μία φορά το μήνα που θα βγουν στην Αττική Οδό να το πατήσουν. Και όλο τον υπόλοιπο χρόνο έχουν 200 άλογα να καίνε βενζίνη στο μποτιλιάρισμα για αυτή τη μία μέρα.

Και τα παραδείγματα είναι αμέτρητα. Βάλε τον τύπο με το εκτός δρόμου που δεν πατάει ποτέ χώμα, το τύπο με το Smart που έχει πάρκινγκ και στο σπίτι και στη δουλειά, τον τύπο με το δίπορτο που έχει πίσω δύο παιδικά καθίσματα και τελικά τα πηγαίνει τα παιδιά στα χέρια γιατί δεν μπορεί να σκύβει άλλο να τα δέσει.

Μήπως λοιπόν έχεις και εσύ διαλέξει αυτοκίνητο με βάση το 5% της χρήσης και όχι το 95%; Και τελικά πόσο πάθος και πόσο λογική απαιτείται στην επιλογή αυτοκινήτου; Τι λέτε;

Πηγή: autotriti.gr

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.